در روش کشیدن شقیقه با نخ متخصص زیبایی به جای استفاده از روش های جراحی و تهاجمی با کمک نخ هایی مخصوص به راحتی پوست ناحیه شقیقه را بالا می کشد و این کار باعث کشیدگی افتادگی پوست ناحیه شقیقه و در نتیجه باعث سفت تر و زیباتر دیده شدن چهره می شود.

برای انجام لیفت نخ نیاز است که برش کوچکی به عمق ۵/۲ سانتی متر در ناحیه گیجگاهی زده شود و برای این کار نیازی به از بین بردن موهای این ناحیه نیست.

لیفت شقیقه علاوه بر اینکه باعث جذابیت بیش از پیش چهره می شود می تواند باعث افزایش کلاژن سازی پوست و در نهایت جلوگیری از پیری پوست می شود. از آنجا که این روش زیبایی تحریک کلاژن سازی را به دنبال دارد فرد به مرور زمان شاهد استحکام پوست در منطقه شقیقه می شود.

همان طور که می دانید؛ بدن انسان به شکلی خلق شده است که به طور طبیعی وقتی هر جسم خارجی در بدن را احساس کند واکنش نسبت به آن نشان می دهد بنابراین پس از مدتی بدن با تحریک کلاژن سازی سعی دارد جای بخیه ها را از بین ببرد و بخیه ها از بدن فرد خارج شود و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی فرد هیچگونه بخیه و یا جای بخیه ای را مشاهده نخواهد کرد.

تزریق بوتاکس برای صورت

 تزریق بوتاکس برای صورت شاید پر کاربردترین باشد. مناطقی از صورت که می توان با تزریق بوتاکس چین و چروک آن را رفع کرد و یا تغییر در شکل صورت ایجاد کرد موارد زیر می باشند:

خط اخم

 خط اخم و چین و چروک پیشانی به خطوط عمودی ایجاد شده بین ابروها گفته می‌شود که باعث می‌شود ظاهر فرد خسته و عصبانی به نظر برسد. تزریق بوتاکس در این ناحیه بسیار سودمند است و به رفع خطوط ایجاد شده کمک می‌کند. یک پزشک با تجربه می‌تواند خطوط ریز بین ابروها را از بین ببرد که این امر باعث جوان سازی صورت و ایجاد یک ظاهر آرام و به دور از خستگی و عصبانیت خواهد شد. در صورتی که خط اخم عمیق باشد پزشک برای درمان آن تزریق بوتاکس و فیلر استفاده می‌‌کند که یک روش بسیار موثر برای پر کردن خطوط ایجاد شده می‌باشد.

 خطوط روی پیشانی

 گاهی اوقات از خطوط پیشانی تحت عنوان خطوط تعجب یاد می‌‌شود که معمولاً زمانی روی پیشانی به وجود می‌‌آید که ابروها به سمت بالا هدایت می‌شوند. با بالا رفتن سن این خطوط روی صورت نمایان می‌شوند. به وجود آمدن خطوط بسیار زیاد در این ناحیه باعث می‌‌شود که ظاهر صورت پیر دیده شود. آسیب دیدگی حاصل از آفتاب یا سیگار کشیدن می‌‌تواند باعث ایجاد خطوط بسیار عمیق در این ناحیه شود که معمولاً درمان آنها دشوارتر است. بوتاکس می‌تواند به کاهش عمق این خطوط کمک کند اما به طور کامل آنها را از بین نخواهد برد. پزشک در جلسه مشاوره قبل از درمان، تزریق بوتاکس را در سایر روش‌های درمانی از قبیل تزریق فیلر پیشنهاد می‌کند.

خطوط روی بینی

 خطوط روی بینی به چین و چروکی که گفته می‌‌شود که در هنگام چین دادن به بینی دیده می‌‌شوند، به عنوان مثال زمانی که شما فین می‌‌کنید یا چیزی را بو می‌کنید این خطوط روی بینی شما به وجود می‌آیند. تزریق بوتاکس در هر یک از طرفین بینی می‌تواند به کاهش ظاهر این خطوط کمک نماید. به طور کلی مراجعه به پزشک با تجربه برای تزریق بوتاکس اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا در صورتی که تزریق بوتاکس به درستی انجام نشود بر لبخند شما تاثیرات منفی خواهد گذاشت.

 چین و چروک اطراف ابرو

 امروز یک روش پیشرفته برای لیفت ابرو و ایجاد ظاهر مورد انتظار شما به وجود آمده است. گاهی اوقات از این روش تحت عنوان لیفت شیمیایی ابرو یا لیفت صورت با بوتاکس یاد می‌شود. برای تزریق بوتاکس باید به یک پزشک با تجربه مراجعه کنید تا بتواند به خوبی بوتاکس را در نقاط مورد انتظار تزریق کند تا چشم‌ها کاملا باز شوند و افتادگی پلک برطرف گردد. در افراد جوان نتایج بهتری به دست می‌آید و ابروها در موقعیت بالاتری قرار می‌گیرند. به طور کلی آثار حاصل از بالا رفتن سن و پیری می‌تواند باعث بروز افتادگی ابرو شود و به این ترتیب ظاهر پلک افتاده به نظر برسد. در این حالت خطوط افقی در پوست اطراف چشم به وجود می‌آید. تزریق بوتاکس می‌‌تواند کمک شایانی به رفع این وضعیت نماید، حالت ابروها را بهبود ببخشد و ابروها را به سمت بالا هدایت نماید. به این ترتیب می‌توان از تزریق بوتاکس برای خطوط ایجاد شده و رفع حالت تعجب به صورت استفاده کرد.

 چین و چروک اطراف چشم

معمولا با بالا رفتن سن خطوط ریزی که از آنها تحت عنوان پنجه کلاغ یاد می‌‌شود در قسمت خارجی چشم‌ها به وجود می‌‌آید و حتی هنگامی ‌که شما لبخند نمی‌زنید این خطوط در اطراف چشم دیده می‌شوند. تزریق بوتاکس در رفع این وضعیت بسیار سودمند است و معمولاً دور چشم یکی از نقاط بسیار حساس برای درمان محسوب می‌شود. تزریق بوتاکس در این ناحیه توسط پزشک با تجربه می‌تواند به رفع افتادگی پلک و رفع چین و چروک اطراف چشم کمک کند. افتادگی پلک باعث می‌شود که چشم‌های شما کوچک دیده شود.