ژل ها لب ها یک درمان زیبایی هستند بنابراین همیشه احتمال وجود دارد که چیزی اشتباه رخ دهد. به همین دلیل ،  فوق العاده مهم است که اجازه دهید فرد حرفه ای  واجد شرایط و معتبر برای انجام آن اقدام کند. هرگز وسوسه نشوید که تزریق ژل خود را در سالن زیبایی انجام دهید . اگر تزریق ژل لب به مشکلی بر خورد کند یک آرایشگر یا یک فرد غیر پزشک نمی تواند آن را درمان کند و به حالت طبیعی بر گرداند .

۲۰ موردی که قبل از تزریق ژل لب باید بدانید

1.    هر پزشکی دقیقا مانند یک نقاش هنرمند روش و فرمولی دارد که از آن استفاده می کند . تجربه ، مهارت و نوع ژل هایی که یک پزشک استفاده می کند در نتیجه کار موثر است .

2.    اگر به هر دلیلی بعد از تزریق ژل از فرم لب خود راضی نبودید می توانید به راحتی آن را از بین ببرید و به حالت اول بازگردید.

3.    با توجه به پزشک و منطقه ای که برای تزریق ژل لب به آن مراجعه می کنید قیمت از حدود ۷۵۰۰۰۰ هزار تومان تا ۱۶۰۰۰۰۰ تومان بابت تزریق هر سی سی ژل متفاوت است .

4.    ژل های لب بین ۴ تا ۱۲ ماه دوام دارند . پس تحت تاثیر تبلیغاتی نباشید که از اعداد اغراق آمیز استفاده می کنند .

5.    نتیجه تزریق ژل لب فورا در همان جلسه قابل مشاهده است .

6.    اگر تزریق ژل لب به درستی انجام شود . شما احساس کاملا طبیعی مثل گذشته خواهید داشت  و هیچ گونه تفاوتی حسی با لب های واقعی شما ندارد.

7.    در شروع مرحله تزریق با ورود سوزن احساس می کنید نیش کوچک می کنید بعد در هنگام تزریق شدن ژل یک مقداری ممکن است احساس سوزش کنید . البته با داروهای بی حسی که قبل از آن به شما تزریق می شود ، شما متوجه دردی نخواهید بود .

8.    شما قبل از تزریق ژل به لب می توانید بی حسی موضعی یا بی حسی با تزریق آمپول دندانپزشکی را انتخاب کنید .

9.    بعد از تزریق ژل شما نیاز به استراحت ندارید و بلافاصله می توانید به امور زندگی بپردازید .

10.  شما نباید در روز ترزیق ژل ، تمرین وررزشی کنید چون ضریان قلب و به طبع فشار خون شما بالا خواهد رفت . بهتر است آن روز آرام باشید.

11.  شما نیاز نیست که کل لب ها خورد را تغییر فرم دهید . می توانید از پزشک بخواهید روی مناطقی که برای اصلاح مد نظر شماست ، اقدام کند .

12.  برای تزریق ژل حتما باید به پزشک با تجربه و مراکز معتبر مراجعه کنید و از مراجعه به افراد غیر پزشک اکیدا پرهیز کنید .

13.  ده روز قبل از تزریق ژل لب از داروهای مسکن (بجز تیلنول) ، روغن ماهی ، ویتامین E که خون را رقیق می کنند ، استفاده نکنید .

14.  برخی از کبودی های کوچک و خونریزی در محل تزریق طبیعی و مورد انتظار است .