x تبلیغات
laserhairremoval

روش های جوانسازی پوست

 در روش کشیدن شقیقه با نخ متخصص زیبایی به جای استفاده از روش های جراحی و تهاجمی با کمک نخ هایی مخصوص به راحتی پوست ناحیه شقیقه را بالا می کشد و این کار باعث کشیدگی افتادگی پوست ناحیه شقیقه و در نتیجه باعث سفت تر و زیباتر دیده شدن چهره می شود.

برای انجام لیفت نخ نیاز است که برش کوچکی به عمق ۵/۲ سانتی متر در ناحیه گیجگاهی زده شود و برای این کار نیازی به از بین بردن موهای این ناحیه نیست.

لیفت شقیقه علاوه بر اینکه باعث جذابیت بیش از پیش چهره می شود می تواند باعث افزایش کلاژن سازی پوست و در نهایت جلوگیری از پیری پوست می شود. از آنجا که این روش زیبایی تحریک کلاژن سازی را به دنبال دارد فرد به مرور زمان شاهد استحکام پوست در منطقه شقیقه می شود.

همان طور که می دانید؛ بدن انسان به شکلی خلق شده است که به طور طبیعی وقتی هر جسم خارجی در بدن را احساس کند واکنش نسبت به آن نشان می دهد بنابراین پس از مدتی بدن با تحریک کلاژن سازی سعی دارد جای بخیه ها را از بین ببرد و بخیه ها از بدن فرد خارج شود و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی فرد هیچگونه بخیه و یا جای بخیه ای را مشاهده نخواهد کرد.

تزریق بوتاکس برای صورت

 تزریق بوتاکس برای صورت شاید پر کاربردترین باشد. مناطقی از صورت که می توان با تزریق بوتاکس چین و چروک آن را رفع کرد و یا تغییر در شکل صورت ایجاد کرد موارد زیر می باشند:

خط اخم

 خط اخم و چین و چروک پیشانی به خطوط عمودی ایجاد شده بین ابروها گفته می‌شود که باعث می‌شود ظاهر فرد خسته و عصبانی به نظر برسد. تزریق بوتاکس در این ناحیه بسیار سودمند است و به رفع خطوط ایجاد شده کمک می‌کند. یک پزشک با تجربه می‌تواند خطوط ریز بین ابروها را از بین ببرد که این امر باعث جوان سازی صورت و ایجاد یک ظاهر آرام و به دور از خستگی و عصبانیت خواهد شد. در صورتی که خط اخم عمیق باشد پزشک برای درمان آن تزریق بوتاکس و فیلر استفاده می‌‌کند که یک روش بسیار موثر برای پر کردن خطوط ایجاد شده می‌باشد.

 خطوط روی پیشانی

 گاهی اوقات از خطوط پیشانی تحت عنوان خطوط تعجب یاد می‌‌شود که معمولاً زمانی روی پیشانی به وجود می‌‌آید که ابروها به سمت بالا هدایت می‌شوند. با بالا رفتن سن این خطوط روی صورت نمایان می‌شوند. به وجود آمدن خطوط بسیار زیاد در این ناحیه باعث می‌‌شود که ظاهر صورت پیر دیده شود. آسیب دیدگی حاصل از آفتاب یا سیگار کشیدن می‌‌تواند باعث ایجاد خطوط بسیار عمیق در این ناحیه شود که معمولاً درمان آنها دشوارتر است. بوتاکس می‌تواند به کاهش عمق این خطوط کمک کند اما به طور کامل آنها را از بین نخواهد برد. پزشک در جلسه مشاوره قبل از درمان، تزریق بوتاکس را در سایر روش‌های درمانی از قبیل تزریق فیلر پیشنهاد می‌کند.

خطوط روی بینی

 خطوط روی بینی به چین و چروکی که گفته می‌‌شود که در هنگام چین دادن به بینی دیده می‌‌شوند، به عنوان مثال زمانی که شما فین می‌‌کنید یا چیزی را بو می‌کنید این خطوط روی بینی شما به وجود می‌آیند. تزریق بوتاکس در هر یک از طرفین بینی می‌تواند به کاهش ظاهر این خطوط کمک نماید. به طور کلی مراجعه به پزشک با تجربه برای تزریق بوتاکس اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا در صورتی که تزریق بوتاکس به درستی انجام نشود بر لبخند شما تاثیرات منفی خواهد گذاشت.

 چین و چروک اطراف ابرو

 امروز یک روش پیشرفته برای لیفت ابرو و ایجاد ظاهر مورد انتظار شما به وجود آمده است. گاهی اوقات از این روش تحت عنوان لیفت شیمیایی ابرو یا لیفت صورت با بوتاکس یاد می‌شود. برای تزریق بوتاکس باید به یک پزشک با تجربه مراجعه کنید تا بتواند به خوبی بوتاکس را در نقاط مورد انتظار تزریق کند تا چشم‌ها کاملا باز شوند و افتادگی پلک برطرف گردد. در افراد جوان نتایج بهتری به دست می‌آید و ابروها در موقعیت بالاتری قرار می‌گیرند. به طور کلی آثار حاصل از بالا رفتن سن و پیری می‌تواند باعث بروز افتادگی ابرو شود و به این ترتیب ظاهر پلک افتاده به نظر برسد. در این حالت خطوط افقی در پوست اطراف چشم به وجود می‌آید. تزریق بوتاکس می‌‌تواند کمک شایانی به رفع این وضعیت نماید، حالت ابروها را بهبود ببخشد و ابروها را به سمت بالا هدایت نماید. به این ترتیب می‌توان از تزریق بوتاکس برای خطوط ایجاد شده و رفع حالت تعجب به صورت استفاده کرد.

 چین و چروک اطراف چشم

معمولا با بالا رفتن سن خطوط ریزی که از آنها تحت عنوان پنجه کلاغ یاد می‌‌شود در قسمت خارجی چشم‌ها به وجود می‌‌آید و حتی هنگامی ‌که شما لبخند نمی‌زنید این خطوط در اطراف چشم دیده می‌شوند. تزریق بوتاکس در رفع این وضعیت بسیار سودمند است و معمولاً دور چشم یکی از نقاط بسیار حساس برای درمان محسوب می‌شود. تزریق بوتاکس در این ناحیه توسط پزشک با تجربه می‌تواند به رفع افتادگی پلک و رفع چین و چروک اطراف چشم کمک کند. افتادگی پلک باعث می‌شود که چشم‌های شما کوچک دیده شود.

 

مراقبت های تزریق ژل کدام اند؟

 ژل ها لب ها یک درمان زیبایی هستند بنابراین همیشه احتمال وجود دارد که چیزی اشتباه رخ دهد. به همین دلیل ،  فوق العاده مهم است که اجازه دهید فرد حرفه ای  واجد شرایط و معتبر برای انجام آن اقدام کند. هرگز وسوسه نشوید که تزریق ژل خود را در سالن زیبایی انجام دهید . اگر تزریق ژل لب به مشکلی بر خورد کند یک آرایشگر یا یک فرد غیر پزشک نمی تواند آن را درمان کند و به حالت طبیعی بر گرداند .

۲۰ موردی که قبل از تزریق ژل لب باید بدانید

1.    هر پزشکی دقیقا مانند یک نقاش هنرمند روش و فرمولی دارد که از آن استفاده می کند . تجربه ، مهارت و نوع ژل هایی که یک پزشک استفاده می کند در نتیجه کار موثر است .

2.    اگر به هر دلیلی بعد از تزریق ژل از فرم لب خود راضی نبودید می توانید به راحتی آن را از بین ببرید و به حالت اول بازگردید.

3.    با توجه به پزشک و منطقه ای که برای تزریق ژل لب به آن مراجعه می کنید قیمت از حدود ۷۵۰۰۰۰ هزار تومان تا ۱۶۰۰۰۰۰ تومان بابت تزریق هر سی سی ژل متفاوت است .

4.    ژل های لب بین ۴ تا ۱۲ ماه دوام دارند . پس تحت تاثیر تبلیغاتی نباشید که از اعداد اغراق آمیز استفاده می کنند .

5.    نتیجه تزریق ژل لب فورا در همان جلسه قابل مشاهده است .

6.    اگر تزریق ژل لب به درستی انجام شود . شما احساس کاملا طبیعی مثل گذشته خواهید داشت  و هیچ گونه تفاوتی حسی با لب های واقعی شما ندارد.

7.    در شروع مرحله تزریق با ورود سوزن احساس می کنید نیش کوچک می کنید بعد در هنگام تزریق شدن ژل یک مقداری ممکن است احساس سوزش کنید . البته با داروهای بی حسی که قبل از آن به شما تزریق می شود ، شما متوجه دردی نخواهید بود .

8.    شما قبل از تزریق ژل به لب می توانید بی حسی موضعی یا بی حسی با تزریق آمپول دندانپزشکی را انتخاب کنید .

9.    بعد از تزریق ژل شما نیاز به استراحت ندارید و بلافاصله می توانید به امور زندگی بپردازید .

10.  شما نباید در روز ترزیق ژل ، تمرین وررزشی کنید چون ضریان قلب و به طبع فشار خون شما بالا خواهد رفت . بهتر است آن روز آرام باشید.

11.  شما نیاز نیست که کل لب ها خورد را تغییر فرم دهید . می توانید از پزشک بخواهید روی مناطقی که برای اصلاح مد نظر شماست ، اقدام کند .

12.  برای تزریق ژل حتما باید به پزشک با تجربه و مراکز معتبر مراجعه کنید و از مراجعه به افراد غیر پزشک اکیدا پرهیز کنید .

13.  ده روز قبل از تزریق ژل لب از داروهای مسکن (بجز تیلنول) ، روغن ماهی ، ویتامین E که خون را رقیق می کنند ، استفاده نکنید .

14.  برخی از کبودی های کوچک و خونریزی در محل تزریق طبیعی و مورد انتظار است .

بوتاکس پیشانی برای از بین بردن چین و چروک

 با افزایش سن در نقاط مختلف صورت خطوط چروک ظاهر می شوند.این خطوط بویژه در ناحیه پیشانی ،خط اخم و خطوط دور چشم بعلت انقباض عضلانی بوده و اگر بموقع درمان شود،مانع از تبدیل خطوط موقت انقباض به خطوط دائم (که در حالت استراحت هم وجود دارند)می شوند.با تزریق بوتاکس که نوعی پروتئین حاصل از یک باکتری است می توان از انقباض این عضلات و ایجاد چروک پیشگیری و چروکهای موجود را درمان نمود و چهره ای شادابتر و جذابتر ایجاد کرد.

تزریق بوتاکس پیشانی


کاربردهای بوتاکس:

1- برای پیشگیری از چروک بعد از 20 سالگی و درمان چروک در سنین بالاتر کاربرد دارد.

2- برای درمان خطوط ناحیه پیشانی،اطراف چشم و خط اخم توصیه میگردد.

3- برای بالا بردن ابرو(لیفت ابرو)یک روش غیر جراحی است.(در صورت تمایل بیمار می توان ابروی او را بالاتر برد)

4- برای درمان تعریق بیش از حد زیر بغل و کف دست بکار می رود.


زمان شروع اثر و دوام بوتاکس:

اثر بوتاکس از دو ساعت بعد از تزریق شروع شده و طی 3 الی 5 روز قابل دیدن می شود و بعد از 14 تا 21 روز به حداکثر می رسد.

دوام تاثیر بوتاکس حدود 4 الی 6 ماه می باشد و بعد از این مدت اثر آن از بین می رود.

هر آنچه در رابطه با لیزر موهای زايد بدن باید بدانید


مردان و زنان شبیه همند. بیشتر خانم‌ها می‌خواهند موهای زیربغل، خط بیکینی و پاهایشان را از بین ببرند، در حالیکه آقایان بیشتر علاقه‌مندند موهای پشت و گردنشان را از بین ببرند. زمانیکه لیزر موهای زائد در ابتدا معرفی شد، این عمل اصولا برای افراد با پوست روشن و موی تیره تعریف شده بود. با این حال تکنولوژی‌های جدید، کاملا ایمن و موثر ، افراد را با هر نوع  پوست و رنگ مو درمان می‌کند.

از آنجاییکه عمل لیزر موهای زاید، فولیکول‌های مویی تیره‌ رنگ درون پس زمینه‌ی روشن‌تر پوست را هدف قرار می‌دهد، انجام آن برای افرادی با پوستی روشن‌تر و موهایی تیره‌تر بسیار مؤثر خواهد بود. در واقع هرچه موهای بیمار تیره‌تر از پوست او باشد، این درمان از میزان اثر بخشی بالاتری برخوردار خواهد بود. ممکن است برخی از افراد دارای موهای بلوند و قرمز نتوانند نتایج مطلوب خود از انجام این عمل را حاصل کنند. علاوه بر این، افراد دارای موهای ضخیم، نسبت به کسانی که از موهایی نازک و باریک برخوردارند، نامزدهای بهتری برای انجام عمل لیزر مو زائد خواهند بود. معمولاً انجام این تکنیک بر روی موها نازک بسیار دشوارتر خواهد بود.

آنچه قبل از لیزر کردن موهای زائد باید بدانید


بهتر است برای حداقل ده روز قبل از اولین جلسه‌ی درمانی و همچنین در طول فرایند درمان، از موم، موبرها و سایر تکنیک‌های از بین بردن موها از ریشه استفاده نشود. در حقیقت، از آنجاییکه رنگدانه‌های مو جاذب انرژی لیزر هستند، بنابراین باید در طی انجام عمل، موها در جای خود قرار داشته باشند. موهای ناحیه‌ی تحت درمان در روز انجام عمل باید کاملاً تراشیده شوند تا انرژی انتقال یافته، به طور کامل به فولیکول مو منتقل شود و در بخشی از مو که خارج از پوست قرار دارد، به هدر نرود.

قبل از درمان ، یک جلسه‌ی مشاوره‌‌ی ابتدایی در کلینیک خواهید داشت.در طول مشاوره پزشک یا پرستار سوابق پزشکیتان را بررسی می‌کند و پوستتان را معاینه می‌کند. همچنین مناطقی که می‌خواهید مویش رابردارید، بافت و رنگ مو و اینکه در کدام مرحله‌ی چرخه‌ی رشدش هست را بررسی می‌کند. مراحل لیزر درمانی و هزینه هم در کنار عوارض احتمالی شرح داده می‌شود.

همچنین باید پوستتان را   هر روز بوسیله‌‌ی ضد‌آفتاب‌های چندگانه با SPF 30  یا بیشتر محافظت کنید.(از هردو اشعه UVA  و UVB محافظت کند.). برنزه نکنید. اگر برنزه‌ی طبیعی یا مصنوعی با استفاده از مواد برنزه دارید، باید قبل از لیزر برنزه‌تان کاملا از بین برود.

 

 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد